Reisje Engeland - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Hein Nabuurs - WaarBenJij.nu Reisje Engeland - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Hein Nabuurs - WaarBenJij.nu

Reisje Engeland

Blijf op de hoogte en volg Hein

12 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Ik ga met school 2 weken naar Engeland om meer over de cultuur te weten te komen en ook om mee te maken hoe het leven daar is. Ik slaap daar bij een gastgezin. Dat is fijn want dan voel je je sneller thuis. Ik volg daar school in Cheffield en ga sowieso nog naar een ijshockeywedstrijd. Het gastgezin heeft waarschijnlijk ook nog een paar activiteiten geregeld waar ik ook aan mee doe. Ik hoop me eigen daar snel thuis te voelen en dat ik zo veel mogelijk te weten ga komen over het leven in Engeland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 1517

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Reisje Engeland

Landen bezocht: