1ste week Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Hein Nabuurs - WaarBenJij.nu 1ste week Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Hein Nabuurs - WaarBenJij.nu

1ste week Sheffield

Blijf op de hoogte en volg Hein

22 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

We zijn zondag 12 november geland in Manchester en we zijn toen met de trein naar Sheffield gegaan. Daar hebben wij onze gastgezinnen ontmoet en zijn we naar ons huis gegaan voor deze 2 weken.

We hebben in de afgelopen week verschillende activiteiten gedaan onder andere een speurtocht in Park Square, een rondleiding in Sheffield Wednesday, trampoline springen en meegedaan aan trefbal toernooi georganiseerd door Engelse studenten.

Sommige dingen waren heel goed geregeld en georganiseerd en sommige dingen waren minder. Het leukste vond ik de toespraak van Johnny Nelson en de boksclinic in Ingle Gym waar Junior ons les gaf. Deze 2 mannen zijn allebei wereldkampioenen in boksen en ze zijn allebei begonnen bij Ingle Gym. Deze boksschool heeft meerdere bokskampioenen groot gebracht.

De dag dat we trampoline gingen springen en fitness les kregen was minder goed georganiseerd omdat de fitness instructeur voor de groepsles te laat was.

Donderdagmiddag hadden we een voetbaltoernooi en werden we allemaal opgedeeld in verschillende teams. Bij dat toernooi ben ik 2de geworden met mijn team omdat we in de finale verloren hadden met de penalty reeks.

Zondag ben ik nog met 4 andere studenten naar een ijshockey wedstrijd geweest. Steeldogs (het team uit Sheffield) had de wedstrijd gewonnen en het was wel een leuke ervaring. We vonden het wel jammer dat de scheidsrechters de spelers meteen uit elkaar haalden toen ze wouden gaan vechten want meestal doen ze dat pas als er een van de 2 op de grond ligt.

Dit was eigenlijk alles wat we de 1ste week gedaan hebben in Sheffield en ik heb me eigen prima vermaakt, nou maar hopen dat de 2de week net zo leuk en gezellig wordt.

  • 22 November 2017 - 12:30

    Maaike Jansen:

    Hai, ik kan niet zien wie dit schrijft? haha,
    ik denk Rinske of Ellen?
    leuk verslag en heel fijn dat je het zo naar je zin hebt. groetjes Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 1526

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Reisje Engeland

Landen bezocht: